الوو..؟؟


dokhtaroone

سلام.به وبلاگ من خوش اومديد.اميدوارم ازش خوشتون بياد.لطفا نظر دادن رو فراموش نكنيد.


الو سلام منزل خداست؟ اين منم مزاحمي که آشناست هزار دفعه اين

شماره را دلم گرفته است ولي هنوز پشت خط در انتظار يک صداست شما

که گفته ايد پاسخ سلام واجب است به ما که مي رسد ، حساب بنده

هايتان جداست؟ الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد خرابي از دل من

است يا که عيب سيم هاست؟ چرا صدايتان نمي رسد کمي بلند تر صداي

من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟ اگر اجازه مي دهي برايت درد

دل کنم شنيده ام که گريه بر تمام دردها شفاست دل مرا بخوان به سوي

خودت..

ای ..

هستی من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 18:23 توسط Farnoosh| |


Power By: LoxBlog.Com